Groningen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jenne Oosting - WaarBenJij.nu Groningen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jenne Oosting - WaarBenJij.nu

Groningen

Door: Annalies en Jenne

Blijf op de hoogte en volg Jenne

01 Januari 2016 | Nederland, Groningen

We vliegen op 30 januari naar Santiago. Op 4 april vliegen we door naar Balmaceda, het vliegveld in de buurt van Coyhaique. Dit is in het zuiden van Chili aan de Carretera Austral. De bedoeling is dat we vandaar naar het noorden fietsen waarbij we eerst de prachtige Carretera Austral volgen en vervolgens door het vulkanen- en merengebied van Chili fietsen. Daarna reizen we door het Chileense wijngebied. Ergens steken we de Andes over naar Argentinië. Hoe we dan verder fietsen hangt af van de tijd die we dan nog over hebben.
Op 4 mei vliegen we weer vanaf Buenos Aires naar Nederland.

Wil je een bericht in je mailbox als er een nieuw verslag wordt geplaatst, meld je dan aan voor de mailinglijst (linksonder op deze pagina).

• 22 Januari 2016 - 15:45

Harm S.Rutgers:

Super, we kijken er weer naar uit de verslagen te lezen :).
    Zelf zijn we net terug uit Rusland met temperaturen tot minus 30 !
    Succes en houd het veilig !!

• 22 Januari 2016 - 16:18

Willemien Van Dongen:

Wat weer een avontuur. Maar ja je bent jong en je wilt wat! Heel veel plezier.
    Gr Willemien

• 22 Januari 2016 - 16:32

Rommie De Boer:

Heel veel plezier Annalies en Jenne! ik ga jullie zeker volgen op je weblog.
    En ik ga je missen in ons L&I team Annalies :)

• 23 Januari 2016 - 15:21

Marjan:

Veel plezier op jullie prachtige reis! Leuk om zo jullie belevingen te volgen!

Groetjes Marjan

• 24 Januari 2016 - 10:07

Tineke Kuipers:

Goede reis. Ik ga jullie verslag gedetailleerd volgen en hoop veel ideeen op te doen voor onze reis in het najaar.

• 24 Januari 2016 - 16:45

HENK KOOISTA:

WAT ENORM LEUK EN DAPPER OM ZO IETS TE DOEN ,MAAK ER IETS MOOIS VAN SUKSES GEWENST IK KIJK UIT NAAR JULIE REIS VERSLAGEN

• 27 Januari 2016 - 00:14

Janneke Lammerts:

Veel plezier, ik kijk uit naar jullie verhalen en foto's. Wel weer heel thuiskomen! Goede reis! Groetjes Janneke.

• 27 Januari 2016 - 22:30

Dick Branderhorst:

Jenne, ik vermoed dat we je niet meer zullen zien op Kardinge a.s. vrijdag. Jullie beiden alvast heel veel plezier en ik ga jullie belevenissen zeker volgen. gr schaatsmaat Dick

• 28 Januari 2016 - 19:48

Tineke Goossens:

Annalies en Jenne, ik ben heel benieuwd naar jullie belevenissen. Veel plezier, geniet ervan.
    Groetjes Tineke

• 29 Januari 2016 - 19:08

Tiny De Boer:

Annalies en Jenne, wat een heerlijk vooruitzicht en een mooi avontuur. Veel plezier en een heel goede tijd in Zuid-Amerika. Hasta la vista. Tiny en Jan

• 02 Februari 2016 - 23:28

Marieke Hopma:

Geweldig dat jullie dit avontuur aangegaan zijn. Zo te zien ook nog een stukje Patagonië?
    Lijkt me prachtig om in te fietsen. Ik wens jullie veel wind in de rug!
    Geniet ervan en kom gezond weer terug...Groetjes, Marieke (Hopma)

• 10 Februari 2016 - 15:46

Willy O:

Ha beiden, net aangehaakt bij jullie nieuwsbrief. Een spannend begin... geniet ze, van alles wat je onderweg tegen komt!