Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jenne Oosting - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jenne Oosting - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: A&J

Blijf op de hoogte en volg Jenne

02 April 2019 | Thailand, Bangkok

De laatste week fietsen we kortere afstanden en hebben we de nodige rustdagen . In Ayutthaya blijven we drie nachten en bezoeken de nodige tempelruïnes. Ook gaan we even langs bij een oude VOC nederzetting. Een piepklein museum dat jaren geleden door Beatrix is geopend, geeft een aardig beeld van de handelsgeest van onze voorvaderen.
Na een paar dagen Bangkok op ons vaste adres pakken we de fietsen weer in de dozen.
Nu zitten we aan het zwembad van een hotel vlak bij het vliegveld. Morgen vertrekken we rond het middaguur en hopen aan het eind van de avond in Groningen aan te komen.
Na 6000 kilometer en 0 lekke banden verruilen we de warmte, de vriendelijke blije mensen, de zwaaiende kinderen, de mie en de rijst weer voor het "gewone" leven in Nederland.

• 02 April 2019 - 06:25

Henk Hanson:

Dag Annalies en Jenne,
    Ik heb genoten van jullie mooie reisverslagen. Goede thuisreis.
    Henk

• 02 April 2019 - 06:29

Ruud:

Geniet van jullie 'laatste uren' daar. En een behouden vlucht naar dit kleine landje. Tot binnenkort.
    Hg
    Ruud

• 02 April 2019 - 06:31

Fred:

Wij weten wel dat het jullie prima bevalt in het "verre",maar wij vinden het ook leuk dat jullie weer es terug zijn, zodat we samen weer es dom kunnen llln aan tafel. Goede reis en tot later.

Gr. Fred

• 02 April 2019 - 07:10

Anneke:

Lieve Jenne en Annelies! In Nederland wachten veel vriendelijke en blije mensen op jullie terugkomst :)

• 02 April 2019 - 07:22

Wim Kol:

Geniet er nog even van.Maar hier komt het voorjaar er aan .
    Het is reeds april en dan komt de mooiste maand van het jaar mei.
    Alles weer fris en mooi groen.

Welkom thuis

Wim

• 02 April 2019 - 09:13

Ida En Ger Helsma:

Dag Annalies en Jenne,
    Dank jullie wel voor de mooie verslagen en welkom thuis!!!!
    Ik zie al weer uit naar je eerste training bij Astrea Annalies!

Groetjes!!!!!!!!

• 02 April 2019 - 15:13

Arend:

Partir c’est mourir un peu. Maar ach jullir hebben onderweg al lang bedacht waar jullie in het najaar zullen gaan fietsen. Dit fietsvirus is inmiddels resistent!!
    Thuis setveer ik een stampotje. Kom maar op met die verhalen!

• 02 April 2019 - 15:17

Arend:

Thuis setveer ik een stampotje. Kom maar op met die verhalen!

• 02 April 2019 - 18:27

Jaap En Adri:

hoi aventuriers.We hebben met belangstelling jullie rit gevolgd.Best wel jaloers dat jullie in die heerlijke warmte fietsten.Maarja wij hebben die tijd achter ons en genieten nog steeds van de herinneringen.Dus.......als jullie later niet meer fietsen hebben jullie mooie herinneringen.Groet.

• 03 April 2019 - 06:45

Annie:

Een goede terugreis naar nederland. Het weer is hier nu redelijk. Wel weer wennen voor jullie tussen al die kaaskoppen.

Leuk om al die reisverhalen van jullie te lezen.

Groeten Annie.

• 03 April 2019 - 11:36

Tiny De Boer:

Goede thuisreis gewenst. Zal wel weer even moeten wennen?! Bedankt voor de interessante reisverhalen. Groet, Tiny en Jan

• 03 April 2019 - 15:32

Ina:

Annelies en Jenne,
    Welkom thuis weer. Zal even wennen zijn in het koude Nederland.
    Groet, Ina

• 03 April 2019 - 17:49

Henriette:

beste Jenne en Annalies, weer genoten van jullie verhalen en heb vandaag gecontroleerd: Groningen wn Zuidhorn liggen er nog piekfijn bij maar het verkeer was er een drama!:) Goede terugreis!! Henriette

• 04 April 2019 - 10:01

Bart En Hilda:

Hoi Annelies en Jenne, wat weer een mooi reisverhaal. We hebben genoten van jullie belevenissen!