Taipei - Reisverslag uit Luodong, Taiwan van Jenne Oosting - WaarBenJij.nu Taipei - Reisverslag uit Luodong, Taiwan van Jenne Oosting - WaarBenJij.nu

Taipei

Door: A&J

Blijf op de hoogte en volg Jenne

20 Augustus 2020 | Taiwan, Luodong

De laatste dagen fietsen we wat rond in de regio ten zuiden van Taipei. Eigenlijk is het een beetje de tijd vullen voor we vertrekken. We zijn er wel klaar voor. Het blijft spannend of onze vlucht door zal gaan omdat we zien dat er heel veel vluchten worden gecanceld.
Op maandag komen we aan bij Li en Ronia. Ronia die stewardes is geweest belt nog even met China Airlines of alles goed in het systeem zit wat onze bagage betreft. Dat blijkt het geval. Ze hebben een heel programma voor onze laatste dagen in Taiwan. We bezoeken een houtsculpturen- en een glasmuseum. Verder liggen we op een ochtend al voor 8.00 uur (wat onze gastgevers laat vinden) in het zwembad om daarna in de sauna te verdwijnen. Ook wandelen we in een mooi park en bezoeken een paar erg goede restaurants.
Li en Ronia brengen ons naar de luchthaven en blijven tot alles rond is bij de check in. Nu zijn we door de douane en zijn helemaal klaar voor de rechtstreekse vlucht naar Amsterdam. We hopen om 7.40 uur vrijdagmorgen aan te komen.
Hoewel we onze plannen hebben moeten bijstellen (wie niet de laatste tijd) hebben we een prima tijd gehad in Taiwan.
Nog even de statistiek:
- ruim 4800 kilometer
- 1 lekke band

• 20 Augustus 2020 - 16:24

Ina:

Goede terugvlucht en veilig weer thuiswaarts. Groetjes

• 20 Augustus 2020 - 17:20

Bart & Hilda:

Zozo, bij 4800 km slechts 1 lekke band: dat is een geweldig goede score jongelui! :-) Een hele goede terugvlucht toegewenst en we horen de verhalen wel!!

• 20 Augustus 2020 - 17:50

Tiny De Boer:

Goede reis naar huis! Bedankt voor de foto's en interessante info. hartelijke groeten, Tiny en Jan

• 20 Augustus 2020 - 18:14

Ida En Ger Helsma:

Een hele goede terugreis toegewenst en tot binnenkort.

Groetjes Ida en Ger

• 20 Augustus 2020 - 19:19

Willy:

Vlaig ze! En dan van Skiphol mit trein naar Grunn? Of alles op fietse? Hoe ook: wel thuis!!!

• 20 Augustus 2020 - 19:22

Emmy:

Welkom in Nederland!

Groeten,
    Jan en Emmy

• 20 Augustus 2020 - 19:27

Barteld:

Goeie terugreis en alvast welkom thuis.
    Het was leuk om jullie virtueel te volgen.
    Grappig, op mijn tocht van vorig jaar en nu die van jullie hebben we dezelfde afstand afgelegd: ik 2400 en jullie met je tweeën 4800 ;-). Hoi!

• 21 Augustus 2020 - 21:46

Mirjam Van Der Meer:

Goeie vlucht en weer veilig thuis komen