Santiago - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Jenne Oosting - WaarBenJij.nu Santiago - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Jenne Oosting - WaarBenJij.nu

Santiago

Door: J&A

Blijf op de hoogte en volg Jenne

03 Februari 2016 | Chili, Santiago de Chile

Na een turbulente vlucht met lange stopovers in Madrid en Buenos Aires komen we uitgewoond aan in Santiago. We zijn opgelucht dat we de fietsen zien verschijnen maar tot onze schrik is de helft van de bagage niet aangekomen. Formulieren worden ingevuld en wij gaan met de rest naar het hotel. Zo begint onze vakantie wel erg spannend. Wat moeten we zonder slaapmatjes, kookspullen, alle kleren van Jenne, de pedalen van de fietsen etc. etc.. Gelukkig is het zonnig en ruim 30 graden. Aangekomen bij het hotel duiken we eerst het zwembad in.
Na een dagje rondkijken in Santiago is de bagage nog steeds niet gearriveerd. De maatschappij reageert niet op mail en neemt de telefoon niet op. Dan maar een mail naar Elisa van Arcos Travel, het beste reisbureau van Groningen. Zij reageert snel en geeft een paar handige tips. Uiteindelijk blijken die niet nodig omdat de bagage tot onze grote opluchting na ca. 40 uur alsnog wordt afgeleverd bij het hotel.
Morgen vliegen we zuidwaarts naar Balmaceda en kan onze fietstocht beginnen.

• 03 Februari 2016 - 17:02

Tiny De Boer:

Oei, oei, wat een start! Gelukkig kunnen jullie nu op weg. Goede reis. Groetjes, Tiny en Jan

• 03 Februari 2016 - 17:37

Ingeborg:

Oh oh, nachtmerrie.... Fijn dat het is goedgekomen. Goede vervolgreis gewenst!

• 03 Februari 2016 - 19:13

Tineke:

Dat was een vervelende start. Maar nu kan het alleen maar beter worden! Ik ben benieuwd naar jullie eerste fietservaringen.
    Groetjes uit een winderig Groningen

• 04 Februari 2016 - 10:35

Hans :

Wat vervelend zeg dat niet al je bagage was aangekomen. Gelukkig heb je nu wel alles want zonder pendalen is het moeilijk fietsen. Ik herken het dat de vliegtuigmaatschappij niet reageert op je telefoontjes. Wij zaten een keer vast op het vliegveld van Ushaia. Onze vlucht naar Buenos Aires was gecancelled en wij wilden wel weten wanneer we dan zouden gaan, want wij moesten ons vliegtuig naar Amsterdam halen. Niemand te vinden van Airolingas Argentinas op het vliegveld, alle balies gingen dicht. Gelukkig kwam het wel goed maar dat was wel een stressvolle situatie. Fijne vakantie en geniet van jullie reis. Groeten vanuit een zeer regenachtig Nederland.

• 04 Februari 2016 - 10:39

Geert:

Dat iten sjocht der goed út, liket my ek wol wat. Moai dat de fytsen wer pedalen haw. Ik bin benijd nei jimme fjierdere berjochten!!