Groningen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jenne Oosting - WaarBenJij.nu Groningen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jenne Oosting - WaarBenJij.nu

Groningen

Door: Annalies en Jenne

Blijf op de hoogte en volg Jenne

11 November 2017 | Nederland, Groningen

We gaan weer op pad. Dinsdag 14 november vertrekken we naar Bangkok. Vanuit Bangkok vliegen we vrijdag de 17e door naar Mandalay in Myanmar. In Myanmar willen we een maand gaan rondtrekken voordat we terugvliegen naar Bangkok. Dan hebben we een maand in Thailand.
Op 12 januari vliegen we van Bangkok naar Perth in Australië en we vertrekken weer uit Australië (Melbourne) op 11 april.
Oh ja, de fietsen gaan natuurlijk mee.
Af en toe zullen we een kort bericht plaatsen om jullie op de hoogte te houden.

• 11 November 2017 - 10:10

Koeno:

Heerlijk, ben nu al jaloers!!
    Een hele fijne reis en hopelijk veel impressies.
    gezond terug komen.

gr Koeno

• 11 November 2017 - 10:14

Henk H:

Een hele fijne reis gewenst.
    Henk

• 11 November 2017 - 10:38

Annet Pot:

Super vet dat jullie weer gaan. Geniet ervan en we lezen graag jullie verhalen.
    Annet en Henk

• 11 November 2017 - 10:47

Arend:

Veel plezier samen! Eerlijk gezegd dacht ik dat jullie al een maand onderweg waren! Komen jullie wel over voor de Elfstedentocht ? Ik heb net weer mijn ‘iesbewies’ verlengd. Optimistisch blijven hè!
    Groet

• 11 November 2017 - 11:34

Mirjam:

Een hele fijne reis toegewenst. En Jenne je hoeft nu minder vaak te stoppen want er zijn daar vast niet zo veel ezels als in Ierland

• 11 November 2017 - 11:36

Marieke Hopma:

Wat weer een heerlijk vooruitzicht en vooral een fantastische planning, lekker de Hollandse winter ontvluchten :-)
    Veel plezier!! Groet, Marieke

• 11 November 2017 - 13:15

Tiny De Boer:

Goed idee om in de winter weg te zijn. Wij wensen jullie een heel mooie tijd en we hopen van jullie avonturen te horen. Alvast een goede reis gewenst. Tiny en Jan

• 11 November 2017 - 15:05

Ruud Boelens:

Koeno is jaloers. Nou ik niet. Fietsen in de vochtige warmte van Myanmar, ondergedoken pedo's uit Europa ontwijken in Thailand, fietsen met 40+ graden in Australië, waar het ongetwijfeld zelden vlak is. Australië wordt niet voor niks bevolkt door nazaten van Engelse criminelen. De Engelse autoriteiten wisten wel wat straffen was. Verder natuurlijk allemaal ontmoetingen met mensen die je niet kent en waaruit vooral ellende kan voortkomen. En natuurlijk nog veel meer niet verwachte narigheid. Je moet er maar zin in hebben dat allemaal geheel vrijwillig op de zoeken.

Nou vooruit: toch maar heel veel plezier toegewenst. Wie weet beleven jullie af en toe ook nog wat leuks. Ik ben benieuwd en blijf jullie volgen.

Hartelijke groet,
    Ruud

• 11 November 2017 - 19:41

Tineke Goossens:

Eindelijk is het dan zover. Ik wens jullie een heel fijne tijd. Geniet ervan. Ik ben nu al benieuwd naar jullie reisverslagen en foto's. Goede reis en heel veel (fiets)plezier gewenst.
    Liefs Tineke

• 12 November 2017 - 10:37

Henriette:

Heerlijk om nu te vertrekken als het hier zo lekker regent en waait. Een hele mooie tijd gewenst, geniet ervan. Ben benieuwd naar jullie verhalen. Groetjes, Henriette

• 12 November 2017 - 12:54

Frenk:

Maak er wat moois van! We gaan jullie volgen.

• 12 November 2017 - 13:07

Anne En Henriëtte:

Beste Jenne en Annalies, een superreis gewenst! vergeet geen koplampjes!
    We komen ze niet nabrengen. groeten vast ook van Wouter en JW

• 12 November 2017 - 13:11

Willemien Van Dongen:

Moi Annalise en Jenne,
    Heel veel reis en fiets plezier! Geniet ervan!
    Groetjes,
    Willemien

• 12 November 2017 - 13:45

Barteld Londo:

Beste Jenne en Annalies,

Onze jongste, Sjoerd, volgde als backpacker ongeveer dezelfde route, is veel aan het klimmen en duiken en verdient nu bij in de horeca in Melbourne. Als jullie daar aankomen zal hij wel weer vertrokken zijn hoewel hij langer wegblijft dan aanvankelijk gepland.
    Een voorspoedige tocht en mooie ontmoetingen gewenst!

Hartelijke groet

• 12 November 2017 - 20:42

Frans:

Veel plezier samen en houd hem op de weg;-)

• 13 November 2017 - 10:40

René:

Annalies en Jenne, een hele mooie tijd en (fiets) plezier gewenst. Als het even niet gaat denk dan aan de woensdagavond, want dan drinken en praten wij aan de bar bij Astrea loopgroep. Natuurlijk hebben wij dan ook over jullie.:) Groetjes, René

• 13 November 2017 - 11:11

Annie:

Ik wens jullie een goeie en mooie reis. En denk er aan hé, volgend jaar weer gezond thuis.
    Veel fietsplezier. Groeten Annie

• 13 November 2017 - 14:49

Daphne :

He Jenne en Annelies, heel veel plezier en we gaan jullie missen! Goede vlucht morgen (en vele vluchten daarna ;-)).

Groetjes,
    Rudy en Daphne

• 13 November 2017 - 21:05

Peter Swieringa:

Hoi, Geniet ervan met elkaar en houdt de lucht in de banden.
    Volgend jaar weer de traditionele schaatstocht om de kerk.
    Groetjes, Peter

• 14 November 2017 - 22:49

Ineke Koets:

Hallo ik wens jullie een fijne reis, veel fietsen en bekijken. Dus genieten.
    Groetjes Ineke

• 16 November 2017 - 18:44

Wim Kol:

kom heel terug

Wim Kol

• 17 November 2017 - 20:17

Ida En Ger Helsma:

Een hele fijne reis gewenst Annalies en Jenne, wij volgen jullie (digitaal) op de voet.

Groeten uit Groningen!!