Op pad - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jenne Oosting - WaarBenJij.nu Op pad - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Jenne Oosting - WaarBenJij.nu

Op pad

Door: Jenne

Blijf op de hoogte en volg Jenne

31 Juli 2023 | Nederland, Groningen

Op 20 augustus gaan we op reis. Deze keer (weer) naar Azië. Het plan is om drie maanden door Zuid Korea en Japan te fietsen en dan door te vliegen naar Bangkok. Van daaruit doen we een rondje door Thailand, Cambodja, Vietnam en Laos.

Eind maart komen we weer terug. Af en toe zullen we een klein berichtje plaatsen. Verwacht geen literatuur of heldhaftige verslagen van hetgeen we meemaken. We beperken ons tot kleine feitelijke stukjes.

• 31 Juli 2023 - 20:46

Ruud:

Mooi dat jullie weer wat verslagjes en foto's sturen. Blijven we hier een beetje bij en kunnen we ons een heel klein beetje cultureel verrijken :-).

• 31 Juli 2023 - 21:10

Wout Huizing En Vera Cnossen:

Dag Jenne, weer mooie plannen. We volgend jullie weer met plezier. Succes nu met de voorbereidingen! Hier alles goed. Net terug uit Schotland. Dichterbij huis, maar ook mooi! Wout en Vera

• 31 Juli 2023 - 22:33

Barteld Londo:

Een goede reis alvast, Jenne en Annalies!

• 01 Augustus 2023 - 00:20

Peter Swieringa:

Wat weer een avontuur. Zuig die andere culturen op en wij genieten mee. Groeten Peter en Tineke

• 01 Augustus 2023 - 07:28

Tjeerd Zijlstra:

Hoi Jenne, wat weer een mooie plannen! Veel fietsplezier gewenst voor jullie!

• 01 Augustus 2023 - 09:05

Arend:

Ik wens jullie veel mooie kilometers op de fiets. Veel rugwind en veel afdalingen!

Juist deze week zeventig jaar geleden kwam er een einde aan een smerige oorlog aldaar. Benieuwd of je daar nog sporen van tegenkomt Ik zou wel de vlaggetjes van de Drentse Rijwielvierdaagse van de fiets halen, want ook Groningen en Drenthe waren niet neutraal in dit conflict. En mocht je per ongeluk over de demarcatielijn fietsen, bij die Noordelingen ontbreekt elk gevoel van humor! Dus let goed op elkaar!

• 01 Augustus 2023 - 09:57

Henk C.:

Dat wordt weer genieten! Veel plezier![e-1f6b4][e-1f3fb][e-1f6b4][e-1f3fb][e-1f6b4][e-1f3fb]

• 01 Augustus 2023 - 11:33

Tiny De Boer En Jan Van Berkel:

Beste Jenne en Annalies, Wij wensen jullie weer een mooie tijd in Azie en hopen jullie weer in goede gezondheid terug te zien. Veel plezier. Hartelijke groeten, Tiny en Jan

• 01 Augustus 2023 - 21:33

Emmy:

Wij zijn er weer bij.

Veel fietsplezier. En jullie verslagen hoeven niet persé feitelijk te zijn. Wat mij betreft hoeft een meninkje niet te ontbreken

Groeten en tot ziens [e-1f44b]

Jan en Emmy

• 02 Augustus 2023 - 20:03

Tineke :

Wat een heerlijk vooruitzicht. We zijn erg benieuwd naar jullie verhalen én foto’s.

Heel veel plezier en een mooie tijd gewenst.

Henk en Tineke

• 07 Augustus 2023 - 17:35

Marieke :

Deze week dacht ik nog even aan jullie en of jullie nog wel fietsreizen maakten. Ja dus. Leuk, ik geniet graag mee.

Heel veel plezier!

Hartelijke groet,

Marieke Hopma

• 20 Augustus 2023 - 18:32

Ria :

Beste Annalies en Jenne,

Ik wens jullie een hele fijne reis toe. Lekker genieten van alle mooie dingen die jullie onderweg tegenkomen.

Groetjes Ria.

• 20 Augustus 2023 - 20:13

Willy O.:

Zeven maanden op fiets-pad in Azië, wat heerlijk! Ik wens jullie zeven mooie maanden en ben benieuwd naar jullie (hernieuwde) ervarings! Stap op, naar de bossen, de plassen, de zee en misschien ook nog wat hei? Wind mee, bomen gaan open, rijwielhersteller, én aardige mensen en lekker eten!

• 21 Augustus 2023 - 13:05

Willemienvan Dongen:

Geniet van deze reis. Ben benieuwd naar de verslagje. Veel fietsplezier

Willemien

• 22 Augustus 2023 - 17:22

Jan En Ria:

Wat weer een onderneming Annalirs en Jenne! Heel veel fietsplezier, we volgen jullie!

• 25 Augustus 2023 - 22:27

Willy O.:

Ha Annalies, tis bij jullie nog wat vroeg misschien, maar toch al van harte gefeliciteerd! Al geacclimatiseerd doarzoot? Maak er samen weer een mooie dag van!